2009. március 11., szerda

A Borjú



Előétel:
Mini pizza három színben (spenótos-fenyőmagos, kecskesajtos-hagymás, paradicsomos-mozzarellás)





Főétel:
Ossobuco (borjúlábszár) sáfrányos-velős rizottóval és zöldségpürével





Desszert:
Baileys panna cotta eperszósszal





Borok az előételhez:
Mátrai olaszrizling, Ákos pince, 2006
Villányi rosé, Heumann pince, 2007

Borok a főételhez:
Egri pinot noir, Dula pincészet, 2003
Szekszárdi merlot, Németh pincészet, 2006

Desszertbor:
Tokaji fordítás, Göncöl pincészet, 2000

Ráadás: Borovička, Baileys

dátum: 2009. március 7. (szombat), 18:00
résztvevők: 10 fő
hozzájárulás: 3700 Ft/fő

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Izgatottan vártam az estét. Sokmindenben más volt, mit képzeltem, mégis fantasztikus volt!
A menü is kiváló, profi volt, de a hangulat, a minden mesterkéltég nélküli, őszinte beszélgetés első látásra, tulajdonképpen vadidegen emberekkel, - nekem ez volt a legnagyobb élmény. Már sok embernek ajánlottalak Benneteket, Zsófi-Marci_Tomi!!!
Mindig megyek, ha tudok!
Balás Eszter

ursus lupus írta...

en fantasztikusan ereztem magam. nagyon finom volt minden, a tarsasag pedig roppant kellemes. a makszemek ize a bailey's-es pannacotta melletti lekvarban pedig talan a vacsora egyik legmeglepobb elmenye volt. eloszor ereztem azt, hogy a makbol mas izt is ki lehet hozni, mint amilyen a megszokott beijgliben szokott lenni:) remelem a kovetkezon is reszt vehetek, de elotte lemeoztathatom a bedobando temamat:)
orsi