2009. szeptember 23., szerda

Végre igazi Lakásétterem!

Kedves Gasztropajtás!


Amint azt megígértük, még szeptemberben rendezünk egy igazi, nem tévés Lakáséttermet.

És tényleg, íme a menü:
  • fűszeres krémleves sült zöldségekből
  • malaccsülök confit, konyakos mazsolás káposztával, sütőtökkel
  • sós karamellamousse

Az időpont:
  • most szombat (szeptember 26.), 18.30-kor

A helyszín:
  • Zsófinál

Jelentkezni kizárólag itt a blogon, ennek a bejegyzésnek a kommenjeiben lehet. A sorrend számít! És mindenképp írd meg hányan jönnétek!


Szeretettel várunk:
Zsófi, Tomi, Marci

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szeretnénk jönni ketten.
Kálovics Eszter és Tömpe Márton

Névtelen írta...

Rita & Robert would love to taste your cooking !!!!!!!!!

Névtelen írta...

Sziasztok! Én is szívesen mennék, ha még benne vagyok a keretben. !?
V. Zsuzsi

Névtelen írta...

JJulcsi, GMarci

Névtelen írta...

Hola:
Én is szeretnék oda menni szonbaton.

Jaimo

Névtelen írta...

Nekem is jönne még két barátom Bajzáth Orsi és Zsolnay Ági, ha beférnek rajtam keresztül üzenjetek nekik, köszi, Tömpe Márton

Névtelen írta...

Sós Andris és Sipos Orsi vagyunk egy Sós Annával megfejelve. Jelentkezünk a várólistára!

T írta...

köszi a jelentkezést, hamarosan értesítjük az első tíz vendéget a részletekről!

Névtelen írta...

Nops nops, akarom de nem tudom ott lenni :(
Sajna snif.
bocs,bocs

Jaimo